ז'ק שמאק \ יהודה ראפ

תעצרו הכול! 
אני מציע לכם ולכן לשבת, למה יש לי חדשות מרעישות. 
אני בטוח שרובכם שמעתם כבר, אבל לטובת אלו שלא, תנו לי לסבר את אוזניכם בקשה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שכר לשורותיו את לא אחר מאשר עו"ד הדין ז'ק חן. בדיוק. שמעתם נכון. עו"ד ז'ק חן. אתם זוכרים אותו בוודאי, ההוא שייצג את אביחי מנדלבליט אי אז כששמו נקשר בפרשת מסמך הרפז.
אני יודע, גם אני הייתי בהלם. מי היה מאמין?! ראש הממשלה שכר את שירותיו של אחד מהליטיגטורים הכי מוערכים והמוכחים בתחום הפלילי, על מנת שיגן עליו בחקירותיו הרבות. ולחשוב, שאותו עו"ד חן, ייצג לפני ארבע שנים את היועץ המשפטי לממשלה כיום, הפצ"ר דאז אביחי מנדלבליט.
רגע, אם חן הצליח להוכיח אז שמנדלבליט לא פגע בחקירה, ובכך למעשה לטהר את שמו, זה הוכיח שהוא סנגור וליטיגטור טוב פשוט לא? ובגלל זה כנראה ראש הממשלה שכר את שרותיו לא?
אהה לא רגע, אין מצב. הרי אם הוא עבד פעם עם מנדלבליט והיום עם ראש הממשלה זה לא הגיוני. חייב להיות קאטצ'. הוא כנראה עוזר לשניהם להשתלט על הממשלה והמדינה עם כל הידע החוקי שלו. רגע אחד רגע..לא. אולי אפילו על כל המזרח התיכון? או העולם? אולי נתניהו, טראמפ, פוטין ועו"ד ז'ק חן פועלים כולם ביחד במן מטרה להשתלט על כל היקום??? ועל הכסף שלנו? והפנסיות?
חבר'ה, עזבו שניה את ז'ק חן, חק ז'ן או כל עו"ד אחר שאף אחד מאיתנו לא באמת שמע עליו בחיים. בואו נרגע שניה. אני מציע לכל הפרנואידים לשבת, לשתות בירה, לעשן פאייסל או כל דבר אחד שיוריד להם את מפלס הדם הרותח בגוף.
למה תמיד לחפש? האם זה גורם לכם הנאה לנבור בנבכי השטויות והרפש, במטרת חשיפת האי צדק בכל שטות ושטות? חאלס כבר. תמיד אפשר למצוא משהו, אך האם זה שווה את הרדיפה התמידית? אז ז'ק חן ייצג את מנדלבליט, ועכשיו את ראש הממשלה- למי פאקינג אכפת?? אז בוז'י הרצוג שיחק מחניים עם מצביעי העבודה הפוטנציאלים, ויחיאל חזן לקח את הפאנלים ולא את המוח- אז מההה!!! חפרתם.
אז בנימין נתניהו אוהב סיגרים, ואשתו אוהבת שמפניה ורודה. הו פאקינג קרז?! אז ראש הממשלה נהנתן, זה באמת משנה? הוא פוליטיקאי, לא מנהל בית ספר או רב של בית כנסת. מה שהוא עושה בזמנו החופשי זה שלו, ולא אמור לעניין לא את ציפי, לא את אמנון ולא את אילנה. במקום להיות לחוצים על הסקופ המשמים הבא, בואו נרגע, נחיה את החיים ונחכה לדברים הרציניים באמת. כי אחרת, כאשר אלו יגיעו סופסוף, כבר לא נהיה דרוכים או מעוניינים. 

תגובות