האביר על הקאמל הצהוב \ יהודה ראפ

סעמק. איך כבר יום שישי שוב? מה קיצרו את השבוע בלי להגיד לי? אני יכול להישבע שרק אתמול ניגבנו את החומוס של שישי בצהרים.
הזמן זז מהר מידי. המטלות נערמות והזמן שלי אוזל. הבוס שם זין על הלימודים שלי, ומטיל עליי משימות שרק סופרמן יכול להספיק. ואיזה מזל שדווקא היום יש שביתה ברכבות, הרי למה לא להקשות עליי יותר איפה שאפשר? מה הכיף בזה? ברור שאני רוצה גם לרוץ אחרי אוטובוסים ומוניות עכשיו בגשם.
כל הלחץ הזה לא בריא. זה לא עושה לי טוב. האמת, זה לא עושה לאף אחד טוב. למה אנחנו צריכים לחץ בחיים שלנו? למי זה עוזר? למרצים? הם גם בלחץ מתמיד. הבוס? הנהגים? המוכר במכולת, הספרן, טייסים, חיילים ורופאים.. כולם בלחץ תמיד!
איזה מזל שיש פתרון לזה. דבר קסום ונפלא, שתוך שניה עוזר להפחית. יותר מזה. זה גם טעים, וכיף, אבל הכי חשוב- מרגיע.
לתרופת הפלא הזאת קוראים סיגריה. דבר כל כך פשוט וקטן, אך כל כך עוצמתי ומרפא. ברגע שאני רק חושב על העבודה, אתם יודעים מה אני עושה? מדליק סיגריה.
המרצה שוב נתן לי מטלה מעצבנת, למרות שהוא הביא אחת לפני שבוע? באם, סיגריה.
אמא מתקשרת אליי לשגע לי את המוח לבוא לארוחת שישי? ישר שתי סיגריות.
אני יודע שזה לא בריא. זה גם מסריח, וצובע את השיניים לצהוב. זה גם הורס את הריאות, והלב וכלי הדם. גם לדרכי השתן זה לא בדיוק עוזר, או לעור או לשאר הגוף בעצם. אבל אתם יודעים מה? זה לא משנה. זה מרגיע. הסיגריה משכיחה לרגע את הצרות, היא סותמת את הפה למרצה ולבוס, וזה מה שחשוב.
אז זה לא בריא, אני מודה. אבל אתם יודעים מה פחות בריא? לחץ. וסטרס. אני מעדיף להסתובב עם ריח של עשן, ולקפוץ ממרפאה למרפאה כל החיים, אבל העיקר לא לקרוס מהלחץ.
אז עצה שלי אליכם, רוצו זריז לקיוסק הקרוב, ותקנו חבילה של קאמל צהוב.
זה רק יעשה לכם טוב.

ואם זה לא יעבוד? תמיד יש ציפרלקס.

תגובות