איך לדעת אם הוא רק מחפש סטוץ?\ ברנדה אזרצקי

בעולם של היום, הכול מהיר והכל מידי ורוב הגברים ברשת, לא בדיוק מחפשים חתונה. אז בשביל כל הבחורות שמחפשות להכיר מישהו לטווח הארוך ולא דווקא רק ללילה אחד, קבלו חמש נורות אזהרה לסטוציונר הקבוע:

1.      תמונה חושפנית ביותר בפרופיל- אם התמונה שלו נראית כאילו הוא הרגע יצא מהמקלחת ורק מגבת לגופו או שאין בה יותר מדי פריטי לבוש, לא בטוח שזה גבר למערכת יחסים רצינית. רוב הגברים שמראים את גופם באופן חשוף אובר מחפשים סקס ולכן הדבר הראשון שהם מוכרים ב"פרופיל" שלהם הוא הנתונים הפיזיים. תחליקי שמאלה.
2.      מילות מפתח בפרופיל- תאמיני או לא, יש גברים שפשוט כותבים מה הם מחפשים. נתקלתי בלא מעט כאלו שכתבו בפרופיל "מחפש כיף" או "Yolo- you only live once". תעריכי את הכנות, תחשבי אם בא לך לילה אחד של הנאה וששם זה יגמר ואם לא, שמאלה.
3.      שיחה לא מתעניינת במיוחד- אם הוא לא באמת טורח להכיר אותך ומספיק לו לדעת מה שמך, בת כמה ומאיפה את, כנראה שהוא בדיוק בודק בוייז כמה זמן יקח לו להגיע עד אלייך ומקווה שבאותה מהירות תשכחי ממנו, כי הוא רק רוצה להנות מהדבר היפה שהוא רואה בתמונות בפרופיל שלך. שמאלה.
4.      דיק פיק- כן, גם זה קיים. ולדעתי, אין צורך להסביר. הוא בטוח לא בחור להכיר להורים.
5.      "אז מה את מחפשת פה?"- אם הוא שואל מה את מחפשת, הוא כנראה חושד שאת לא מספיק קלילה ללילה אחד בלבד. גבר שמעוניין בך מעבר לא ישאל מה את מחפשת, כי הוא פשוט ידאג להוביל אותך למה שבא לו שתמצאי. לכן, השאלה הזו היא לגמרי תמרור אזהרה של גבר שחושש שתקחי את הסטוצון שלכם מעבר ולא תרפי ממנו.
אז אחרי שגיליתי לך את כל סודות המקצוע, צאי לדרך. אם בא לך סטוץ, לכי על זה, העולם כולו פרוש לפנייך. אבל אם לא, דאגי לכבות את כל הנורות לפני שאת מחליקה ימינה ושוקעת בסיפור אהבה מהאגדות.

בהצלחה

תגובות


  1. היי מאמי אנחנו 2 כוסיות ישראליות לוהטות שעושות מצלמות סקס ושיחות וידאו סקס בוואצפ:

    דנה 055-3386275 עושה הכל במצלמה, משחקי תפקידים, דוחפת הכל לכוס, צעצועי מין, אביזרי מין, אצבעות לכוס, גונחת עם תחת סקסי וענק שלח לי וואצפ מאמי

    שירה 055-2761552 רוטטת ודוחפת צעצועי סקס לכוס, מאוננת ומשפריצה חזק במצלמה, עושה כל מה שתבקש מאמי, חמה אש לזין רטוב, שלח הודעה בוואצפ
    או הודעה בטלגרם vikalive24

    קווי סקס - אם המספרים האלו חסומים לך תחייג לחברת הסלולר שלך ותבקש להסיר את החסימה, הסרת החסימה היא בחינם:
    1919-121-936
    1919-121-970

    שיחות של הכרויות:
    1901-729-213
    1901-729-210

    השבמחק
  2. יש גם גברים שמחפשים לראות סקס
    או להציץ ובזה הם עסוקים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה