פואטרי סלאם - פודקאסטים\ אורן אוזן

אז בבלוג הבא אני אכתוב על פודקאסטים.
כי את ההתלהבות סביבם אני לא ממש מבין.
איך בעידן שהטכנולוגיה כל כך מתקדמת
 כשהמשתמש בוחר את השירים,
אנשי הפודקסט מקבלים משבצת של משוררים?

לקחת מקרופון ולהקליט מכל מקום
על כל שטות
הופך את היוצר לאיזו ישות.
ותסלחו לי,
אבל לא כל נושא מעניין.
ושוב, אני לא רוצה להרוס את האווירה
אבל תעשו טובה ותשקיעו בבחירה.

אני אומר לכם, מדובר בטרנד חולף
כמו הרדיו שבקרוב גם הוא יתחלף.
גם אם הסיפור שסופר שם ממש מעניין
ומוצאים את האדם הכי חם לראיין
למי לעזאזל יש זמן ללחוץ PLAY ולהאזין
בעולם כל כך מהיר בו יש מוניטין להזין

ובכל זאת, שמעתי איזה פודקסט בודד
שאולי קצת עזר לי את הטרנד הזה לעודד
זה לא שאני בתופעה מצודד
אבל עדיין, זה גרם לי לרגע להתבודד.

לחצתי PLAY ונסחפתי לסיפור מדהים
שהשאיר אותי כמה רגעים ברכב
וזה מדד מרשים!
הפודקסט התייחס לשלושה סיפורים אישיים
שעוררו אותי ואת המחשבה
והיו רחוקים מלהרדים.
אז נכון, לא לכולם זה מתאים
ובנהיגה או נסיעה אוהבים את המוסיקה לעיתים
אבל ברכב, ברכבת או בכל זמן בדרכים
הפודקסט בהחלט יכול את הזמן להנעים
עם סיפורים מטריפים ובניית מתח מעולה
אולי כן יש פה פוטנציאל לפעולה.

אז חכה רגע לפני שהתבאסת
יש אופציה להעביר לאחור
למקרה שפספסת.
בעולם בו הגירויים כל כך חזקים
ואנשים כל הזמן עסוקים
האוזניים תמיד פנויות להאזנה,
ככה, אפילו תוך כדי איזה שהיא הכנה

ואם התחלתי את השירה הזו בשליליות
עכשיו אני יכול לומר שאני קולט את הרלוונטיות
הפודקאסט מקנה למאזין יכולת הקשבה
לתוכן מעניין ברובו, אישי ומעורר קירבה
אנחנו כל כך עסוקים בעצמנו רוב הזמן,
שכבר שכחנו בין כל הטירוף היום יומי
לשמוע סיפור נוגע, אישי, בדבר עניין קיומי

אז אם אתם בדרך לאיזה מקום
תהיו שנייה עם עצמכם ולא עם כולם
ותנו שנייה אופציה להתנתק מהעולם
זה הזמן לחפש פודקאסט לשמוע
ואני שוקל, אולי לשנות מקצוע



 🙈🙉🙊

תגובות