ולוג פואטיקה\ הילה גואטה

"לשבוע הבא צריך להגיש ולוג" שיט מה?! מאיפה אני יודעת לעשות עכשיו ולוג, גם מה הקטע של כל הולוגים האלה בחיים לא הצלחתי להבין את זה וככה מתחילה מטלת הולוג שלי.  ביקשתי עזרה מכמה חברות שמישהי תסביר לי איך אני עושה עכשיו ולוג, כולן הפנו אותי ליוטיוב או לכל מיני כוכבי רשת כאלה שלא ברור למה הם עושים כל כך הרבה ולוגים בכזאת קלות.
ישבתי מול היוטיוב אולי ערב שלם והתחלתי לחפש רעיונות שאני יכולה להשתמש בהם כדי לעשות בעצמי את הוולוג. מחר בבוקר זה היום שלי, אני בטוח אצליח לעשות את הולוג  ולסיים עם המטלה הזאת.
מגיע מחר- מתארגנת כדי שאצא יפה בסרטון ו..מתחילים. מתחילה לדבר על השיר החדש של סטטיק ובנאל ושיט, שכחתי ללחוץ על פליי טוב מחדש לא להתעצבן! מתחילה שוב, בוא נראה מה יצא, מה זה אני סתם מעוכה גם אני נראית חיוורת רצח ואיזה מוזר זה לדבר ככה מול מצלמה כל האלה ביוטיוב לא נראים ככה. מחר אני אחשוב על רעיון חדש.
הצלחתי לחשוב על רעיון, אני אצלם סוגים שונים של מתאמנים בסטודיו שאני מתאמנת, אני חושבת שזה יהיה מצחיק. מגיעה לסטודיו אוספת כמה מתאמנים שמעולם לא פגשתי ומבקשת מהם עזרה.. אז פה מתחיל הקטע הקשה, למה אף אחד לא רוצה להצטלם מה אכפת לכם לעזור. לא צריך אני כבר אסתדר, מיואשת כבר מהוולוג הזה ומהטלה שקיבלנו מחכה לנגלת מתאמנים חדשה שתגיע אולי מהם תבוא הישועה. היי תגידו יש מצב לבקש מכן עזרה להצטלם לסרטון קטן שאני עושה? יאללה הן הסכימו יש לנו את זה. סיימתי לצלם הכל, יום צילומים מוצלח, אפילו העלנו לסטורי תמונה של הצילומים וכתבנו שקט מצלמים.
אז יש לי סרטונים קצרים עכשיו רק לערוך, רק. מאיפה אני יודעת לערוך עכשיו לא בטוחה שאמרתי את זה מספיק אבל נמאס לי מהולוג הזה. הינה שאלתי חברה היא אמרה שיש אפליקציה לסרטונים שאפשר לערוך איתה, אה רק היא שכחה להגיד שהכל באנגלית ואין לי מושג מה הדברים שם עושים בכלל. טוב אני חייבת לעשות משהו, עוד שניה מגישים.
מתאפסת על עצמי ויושבת איזה שעה מול הטלפון ומתחילה לערוך, יש מגניב הצלחתי! מגישה מהר לפני שאני מתחרטת על הסרטון הזה.תכלס, גם אחרי מטלת הוולוג לא הצלחתי להבין מה הפואנטה של וולוג, אבל לפחות נסיתי.. כנראה שאני והוולוג סיימנו את דרכנו המשותפת.



תגובות