לפעמים חלומות מתגשמים // אוריאל צרפתי


עוד ערב שגרתי בבית של חברה שלי, אני יושב ומכין את ארוחת הערב והיא נכנסת להתקלח, אין שום דבר חריג שקורה או אמור לקרות. האמנם?!
שוב רעות יצאה מהמקלחת עם תלונה על השיער שלה. אני כבר רגיל שמידי פעם היא מפתיעה אותי עם תלונה חדשה אבל על השיער שלך?! כאילו מאמי לי אין איך לעזור בנושא הזה. מה שהצלחתי לטפח ב24 שנות חיים נשר כעלה בימי הסתיו הראשונים. אני נחשב סקפטי הקרחת שמבצבצת מתחת לכיפה מעידה על כך. אחרי שהבנתי שהיא לא תניח לי במישור הזה, החלטתי לנסות ולהפתיע, בכל זאת פעולה כזאת שווה נקודות זכות במערכת יחסים. בלי הרבה ידע פתחתי את מנוע החיפוש הטוב בעולם והתחלתי להריץ "טיפים לשמירה על השיער" את האמת אחרי רפרוף עצבני די התייאשתי, הרגשתי שאני לא צריך לחפש איך לשקם את השיער של רעות אלא לשקם את העיניים שלי העייפות.
יום למחרת הגיע אליי המלאך הגואל. כניסה לתחנת דלק בדרום העיר הייתה דבר שבשגרה, המכונית שלי צמאה בדיוק כמו הליכה במדבר 40 שנה. בחנות הסמוכה זיהיתי דמות מוכרת זה היה יובל שעבד איתי לפני כמה שנים טובות. העניין שליובל היה חלום - לפתוח מספרה והפלא ופלא מסתבר שלפעמים חלומות מתגשמים לחצתי יד וחיבקתי את יובל במספרה שלו!!!
לאחר שהתיישבתי לצידו והתחלנו לדבר על ההצלחה שלו הוא סיפר לי על הקשיים ועל הגעגועים לתקופה ההיא. אני כבר התכוננתי לקפל את הבסטה ואז נזכרתי שאני בפאקינג מספרה. אסוציאציה ראשונה למספרה...שיער! אסוציאציה ראשונה לשיער ...רעות! אלוהים ישמור הפתרון מתחת לאף?
לאחר התייעצות זריזה יובל הביא לי במתנה(אולי אחת הטובות שקיבלתי בחיים) את תרסיס שמן הקוקוס. "אוריאל...זה יגרום לה לישון טוב יותר בלילה". אני עדיין לא הבנתי את גודל האוצר שיש לי ביד רק התהלכתי מאושר שקיבלתי בקבוקון של שמן שיכול לעזור לחברה שלי.
שהגעתי לרעות הסברתי לה את יכולות המוצר כאילו אני עובד שנים בתחום הקמעונאות/שיווק אפילו שקלתי לאחר מכן להתחיל להעביר קורות חיים. היא עשתה את שיעורי הבית שלה והתחילה להשתמש במוצר ואף גילתה לי שאפילו חביתה טובה אפשר להכין אתו. אחרי כמה ימים טובים היא ניגשה אליי והביאה לי נשיקה והודתה לי, היא טענה שהשיער שלה השתקם פלאים ואני חושב לעצמי - איפה היא רואה שינוי?
ואני אומר דבר אחד בטוח אם יש לכם או למישהו במשפחה איזה מין בעיה בשיער לכו על שמן הקוקוס לא רק שהוא מסייע בשיקום השיער ולא רק שהוא מנקה את שורש השיער הוא טוב לעוד פעולות אפשר לעשות איתו מסאז' לגוף, למרוח סתם על העור כדי לנקות את הנקבוביות והשיא אפשר אפילו לבשל איתו. אין ספק שאם יש משהו שישראלים אוהבים זה לקנות מוצר אחד שעושה כמה דברים בו זמנית. והכי חשוב אם בא לך לחשוב על תאילנד השמן קוקוס מביא את תאילנד עד אלייך.
וואו, כדאי שאני אעצור בסוף באמת אני אתחיל לפזר קורות חיים …

תגובות