כאב_ראש כאב_ראש כאב_ראש // סיוון פנחס



אני סובלת מכאבי ראש, בעצם על מי אני עובדת?! מיגרנות! מיגרנות שגורמות לחצי פרצוף שלי ללכת לישון. נגיד שזה הגיע היישר לצד שמאל- אז הלחי השמאלית מורדמת, הרכה, והעין! עין שמאל!! כן אני עדין רואה, אבל הדמעות לא מספיקות בעין הזו לזלוג. אני חושבת שרק מי שיודע וחש מיגרה בעבר יוכל להזדהות איתי.
אני אפילו יודעת את הסיבה, דבילי הא?! יודעת את הסיבה ובכל זאת סובלת?! אני לא שותה. פשוט לא. יכול לעבור יום שלם שהדבר היחידי שהוא בצורת נוזל שנכנס לי לגוף יהיה נס על בסיס סויה עם לא מעט סוכר. יש ימים שאני מרשה לעצמי לשתות יותר מהרגיל, זה קורה בדרך כלל אם יש ליידי בקבוק קולה או איזה מיץ טעים, מים!? אין סיכוי. לא מבינה אנשים ששותים מים.
בכל אופן כשהמיגרנה מתחילה יש לי מתכון מצוין שאני מוכנה לחלוק אותו אתכם. המתכון המצנח להעברת המיגרנה בצורה הטובה ביותר. קחו בחשבון שחלק מהמתכון הוא זמן.. אז אם זה תופס אתכם באמצע העבודה, סורי.. זה יעבוד אמנם, אבל תחושו יותר כאב בזמן הטיפול.
טוב, אתם בטח ממש מסוקרנים לדעת מה המתכון. לא משהו שאתם לא יודעים. אבל השילוב שלהם פשוט מושלם, אז ככה:
1. לאכול משהו (אפילו מיני סנדוויץ'), אני יודעת שממש קשה לאכול שסובלים ממיגרנה, כי הדבר היחידי שבאלכם לעשות זה למות.
2. מיד אחרי הביס האחרון והקשה ביותר, לבלוע אקמול פוקוס. האקמול המושלם ביותר שבונה עולם ברא.
3. לכבות את האור בחדר, לסגור את הדלת ולשים את הראש בין 30-50 ד'ק.
ובום! אתם חדשים.  
אז כן, אני יודעת שכולכם לוקחים כדור אם יש לכם כאבי ראש. לא גיליתי משהו חדש, כמו שציינתי קודם. אבל השילוב של אקמול פוקוס ושיינה יזומה ולא ארוכה יגרמו לכם להרגיש כאילו נולדתם מחדש! לעומת אקמולים אחרים בפוקוס יש אחוז קופאין לא קטן, זאת אומרת שחוץ מזה שהמיגרנה עוברת כאילו לא הייתה אתם מרגישים מיד לאחר מכן כאילו אתם מינימום  ספיידרמן בשנייה הראשונה לאחר שהעכביש עקץ אותו. מלאי כוח ואנרגיה לא הגיונית.
מאחלת לכם שהמיגרנה לא תגיע, אבל במידה וכן, תנסו את המתכון.. ותודו לי אחר כך : )

תגובות