לא סתם בקבוק // נתנאל אהרון



יותר ויותר אנשים חוזרים אל משקאות הטבעיים מפעם. חברות שונות לא מבזבזות זמן ומציעות חידושים משלהן לטובת הצרכן. התוצאה: מוצר יותר בריא ואפילו די טעים
כבר יותר מדיי זמן שהבקבוק הזה נמצא שם. על שולחן הכתיבה, ריק מנוזלים, בודד ומיותם. אז למה לעזאזל אני כבר לא זורק אותו, אתם בטח שואלים. טוב, כי האמת שבאתי כבר לעשות את זה השבוע אבל אז כשהסתכלתי עליו זה פשוט היכה בי...
נסו להיזכר לרגע, בימים שבהם שלא היה כמעט משקה מתוק אחד בסופרמרקט שלא הכיל חומר משמר, חומצת מאכל או כל רכיב מלאכותי אחר שכל קשר בינו לבין בריאות הוא בדרך כלל מקרי בהחלט. משקה קל בטעם ענבים, תפוזים, או אפילו תפוחים, היו רק חלק מרשימה של משקאות שתפסו מקום מרכזי בתודעה שלנו, בעוד מיץ גזר או מיץ עגבניות נקשרו בעיקר תחת ה"פטנטים של פעם" מבית סבתא או אבא. דברים שאיך נאמר, אי אפשר לעשות מהם כסף גדול בחוץ.
זה לא יותר משתלם
המבט החטוף הזה נתתי בבקבוק שנתקע בחדר לי כמו פיל מחרסינה, היה כמו סטירה מצלצלת שכנראה נועדה לגרום לי להשלים עם זה שהיום העולם קצת התקדם.
אז אם אתם עדיין שותים את הפאנטה שקניתם בסופר או את הטרופית מהפיצוציה, אולי כדאי שתעצרו עם זה שנייה ותבדקו איזה מרכיבים יש בנוזל הזה שאתם מכניסים לעצמכם לגוף. כן, גם אם מדובר במוצר שהוא יותר זול או טעים, יש במשקאות האלה חומרים כימיים ומייצבים שאפילו השם שלהם קצת מסובך לביטוי.
אבל עזבו מסובך...
האם כל השתייה המתוקה הזאת מכילה דברים בריאים או כאלה שלא נצטרך בגללם טיפול בבעיות של סוכר, לחץ דם, השמנת יתר וכדומה? נראה לי שכדי לענות על השאלה הזאת נראה לי שכדאי לצאת מהקופסה התזונתית שלנו למקום קצת אחר.
אמרתם משקה פירות, אמרתם FRUIT WATER
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עוברים לטרנד של "משקאות בריאות". אתם יודעים, האלו שהזכרתי למעלה. אבל מה עושים בעידן של היום שבו אין לנו ממש זמן במרוץ החיים של המאה ה-21, לסחוט לנו איזה תפוז או אשכולית?
יש מצב שבחברת יפאורה עלו על הפתרון. סדרת המשקאות שהם קוראים לה FRUIT WATER, מספקת לצרכן את אותם טעמים שהוא מכיר בפחות סוכר, ללא צבע מאכל או חומרים משמרים. מה שאומר כמובן שאפשר להפסיק לספור קלוריות בחרדה כבדה וליהנות מכל לגימה ללא ייסורי מצפון, ואפילו אולי לבטל את התור העתידי לצנתור.
אבל...זהירות! גם אם זה בריא זה עדיין לא אומר שלא מדובר במשהו שעלול להיות ממכר. בדומה למה שכבר כתבתי בבלוג הקודם, מומלץ להגביל את הכמויות גם כאן, כי אחרת הלך כל הכיף, ובמקרה הזה גם כל הקטע של הבריאות.
ומה המשקה הכי טעים בסדרה? את זה אני אשאיר לכם לברר. בינתיים נראה לי שאנצל את ההזדמנות ואשים את הבקבוק הזה סוף סוף במקום הראוי לו: המחזורית.



תגובות